Veelgestelde vragen

Contact

Kan ik contact met jullie opnemen?


Jazeker! Dit kan op verschillende manieren. Je kan ons via het contactformulier benaderen, je kan ons mailen, maar je kan ook heel makkelijk een berichtje sturen via Whatsapp. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar. We streven er naar binnen 2 dagen te antwoorden.




Waarom kan ik jullie niet bellen?


Ons telefoonnummer is op dit moment alleen nog aangesloten voor Whatsapp. Binnenkort krijgen we een zakelijke telefoon met hetzelfde nummer, waar dus wel op gebeld kan worden.




Waar is jullie fysieke locatie?


Wij zitten op dit moment nog in de Crêperiebar.
Het adres is Mient 15, 1811NB Alkmaar.





Klumps flesjes

Waarom zijn jullie flesjes maar beperkt houdbaar?


Ons product is helemaal vers. Daarom smaakt het ook zo goed. Hier zijn wij natuurlijk onwijs trots op. Echter is het product, omdat het helemaal vers is, maar beperkt houdbaar. Dus dat wordt snel lekker smullen van jouw flesje(s).




Wat voor ingrediënten zit in de Klumps flesjes?


Op al onze flesjes staan de ingrediënten, de allergie-informatie en de voedingswaarden. De ingrediënten van Klumps Pannenkoeken: Volle melk, tarwebloem, lemairemeel, boekweitmeel, eieren, poedersuiker, natriumbenzoaat en heel veel liefde. De ingrediënten van de Klumps Poffertjes, Wafels en American Pancakes: Volle melk, tarwebloem, lemairemeel, boekweitmeel, eieren, poedersuiker, dinatriumdifosfaat, natriumcarbonaat, maïszetmeel, natriumbenzoaat en heel veel liefde.




Wat voor allergieën zitten er in de Klumps flesjes?


Op al onze flesjes staan de ingrediënten, de allergie-informatie en de voedingswaarden. De Klumps Pannenkoeken bevat melk/lactose, ei en gluten. Er kunnen sporen van glutenhoudende granen en noten bevatten. De Klumps Poffertjes, Wafels en American Pancakes bevat melk/lactose, ei en gluten. Er kunnen sporen van glutenhoudende granen, noten en soja bevatten.




Komen er nog meer variaties van jullie beslagmixen?


Achter de schermen zijn wij druk bezig met meerdere versies en variaties. Mocht je zelf ideeën hebben, dan horen wij dat uiteraard graag! Dit kan via het contactformulier, via de mail of via Whatsapp.





Bezorging en levering

Hoeveel bezorgingskosten moet ik betalen?


Op dit moment bezorgen wij in Alkmaar gratis vanaf twee flesjes.
Daarnaast geven wij nu ook pakketten mee aan PostNL. Omdat de producten gekoeld bezorgd moeten worden, is het een zwaarder pakket. Daarom betaal je €3.95 bezorgingskosten vanaf drie flesjes. Mocht je één of twee flesjes besteld hebben en je woont niet in de gemeente Alkmaar, betaal je €6.50 bezorgingskosten.




Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?


Woon je in de omgeving van gemeente Alkmaar? Dan kan het goed zijn dat we jouw bestelling al binnen een á twee werkdagen bij je komen bezorgen. Je krijgt van ons een mail wanneer jouw bestelling onderweg is! Woon je verder dan de omgeving gemeente Alkmaar? Dan wordt jouw bestelling geleverd bij PostNL. Hier krijg je een track&trace code van, waardoor je precies kan zien wanneer je jouw bestelling ontvangt.




Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?


Heb je bij het afrekenen gedrukt op 'ophalen in de winkel'? Dan krijg je van ons een mailtje wanneer je jouw bestelling kan ophalen. We streven er naar om dit dezelfde dag al voor je klaar te hebben staan! Wees gerust, jouw bestelling houden wij gewoon achter. Kan je het dus die dag niet ophalen, dan kan dat gewoon op een later moment tijdens onze openingstijden.





Algemeen

Waarom zijn jullie begonnen met Klumps?


Door Covid-19 zijn we op zoek gegaan naar iets waardoor we mensen toch gelukkig konden maken, alleen dan in hun eigen huis. Zo is Klumps ontstaan. Een uitgebreide uitleg kan je vinden op onze ' over ons' pagina.




Wie zitten er achter Klumps?


Michael Klumpenaar is de eigenaar van de Crêperiebar en heeft ook het concept Klumps bedacht. Samen met het Klumps team is hij dit gaan opzetten. Binnenkort kan je een hele pagina vinden over het team van Klumps!





Klachten en vragen

Ik heb een klacht


We vinden het erg jammer om dit te horen. Je kan je klacht indienen via het contactformulier, of stuur ons een mailtje. We zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk behandelen en streven er naar jou binnen twee werkdagen te contacteren.




Ik heb een andere vraag


Heb je nog een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Stel je vraag dan via ons contactformulier, via de mail of via een berichtje op Whatsapp. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar. We streven er naar om binnen twee werkdagen bij je terug te komen.